LGTBI+ KOLEKTIBOAREN AURKAKO JARREREN GAITZESPENA

Aurreko ostiralean, maiatzak 17, 3.DBHko ikasleek patioan LGTBQI+en aldeko

ikurrak eta leloak patioan marraztu zituzten kolektibo honen aurkako jarrerak salatu eta egoera horiekiko aurkakotasuna plazaratzeko.

MAIATZAK 18 HORMAIRUDI BERRIA

Hormairudi berria margotu zuten larunbatean ikasleek Hezkidetza proiekuko irakasleen laguntzaz.

1. DBHko ikasleak Opakuan

Astearte honetan, maiatzak 14, gure lehenengo mailako ikasleak Opakuan txango bat egin zuten Gorputz Hezkuntzako irakasleekin batera.

Bikain pasa zuten eta zaparrada handienaz behintzat libratu zirela esan genezake!

EKAINBERRIRA IRTEERA

Gaur DBH 1-ko ikasleekin Ekainberri (Zestoa, Gipuzkoa) bisitatu dugu bi egunetan, martxoak 25-26.

Bertan, Ekain kobazuloko erreplikaren bisita gidatua izan dugu eta ondoren,

"Ehiza egun bat" tailerrean parte hartu dugu.

Bai trebeak gure ehiztariak!

ELGOIBARREKO IMH BISITATZEN

Martxoaren 21ean gure batxilergo-teknologikoko ikasleak Elgoibarrera joan ziren IMH Campusa ezagutzeko eta han dauzkaten hainbat makina-erraminta aztertzera:
CNC tornoak eta fresadorak, 3D inpresorak (plastiko zein altzairuzko piezak ekoizten dituztenak), errobotak, metrologiarako tresnak,...
Asko gustatu zitzaien eta gainera amaieran Elgoibarreko Makina-erreminta Museoa ikusteko aukera ere izan zuten, benetan polita eta interesgarria dena.
Errepikatzeko gogrekin geratu ginen guztiok!

El 21 de marzo nuestras alumnas y alumnos de Bachillerato Tecnológico fueron a Elgoibar a visitar las instalaciones del IMH Campus, donde tuvieron ocasión de estudiar diferentes máquinas-herramienta:
tornos y fresadoras CNC, impresoras 3D (la mayoría estrusionan plástico, pero ¡las había también que estrusionan acero!), un brazo robot, instrumentos de metrología, etc.
La experiencia fue muy positiva y además tuvimos la suerte de poder visitar el Museo de la Máquina-Herramienta de Elgoibar, realmente muy bonito e interesante.
¡Nos quedamos con ganas de volver a realizar la visita!

EUREKA MUSEORA BISITA

Pasa den asteazkenean, martxoak 13, Donostiko Eureka! Zientzia Museora joan ginen DBHko 3.mailako ikasle guztiak.

Bertan, museoak dituen gune desberdinen bisita egiteaz gain, elektrizitateari buruzko tailer bat egiteko aukera izan genuen, baita plastinazio-aretoan organoak eta hezurrak ikusteko aukera ere.

Asko gustatu zitzaigun eta oso egun polita pasa genuen.