SENTIMIENTOS DESGASTADOS

Aimar Blascok (Agurain, 2004) Sentimientos desgastados poema liburua argitaratu berri du. Aimar11 urterekin hasi zen idazten eta bi urte geroago ekin zion poesia idazteari. Idazle, antzezle, Instagram kontu bat ere badu (@ambedx), non bere lanak argitara ematen dituen.

Sentimientos desgastados poema bildumak bihotz hautsia, baina sendoa duten guztiei omenaldia egin nahi die. Maitasunaren eta askatasunaren oda da. Guztiok bizi izan dugun istorioa, baina askok kontatzeko gai ez garena.

Es difícil querer,
pero más difícil es dejar de hacerlo.
El problema está en que todos
nos hemos visto alguna vez
en esa necesidad de frenarnos.
Haciendo de nuestra vida
un bonito desastre
y desordenando todos los cajones
de nuestra mente.
Sonriendo. Gritando. Llorando.
Pero también
Renaciendo.

Liburua eskura dago Interneteko zenbait ataritan, baita Europa Ediciones argitaletxearen webgunen ere. Errazena Aimarri zuzenean erostea da, bere instagram kontutik harekin harremanetan jarrita: @ambedx edo @aimar_br

JESÚS OBRERO ETA MOLINUEVO L.Hko IKASTETXEETARA EGINDAKO BISITA

MAIATZAREN 17a. LGTBIfobiaren AURKAKO EGUNA

A post shared by Aniturri (@bhianiturri)

Lanbide Heziketako onartzeko eta matrikulatzeko egutegia (2022/2023 ikasturtea)

Ikastetxe berean maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen direnek ekainaren 13tik uztailaren 1era, biak barne, egin beharko dute matrikula, ikastetxeko idazkaritza irekita dagoen ordutegian.

Gainontzeko ikasleentzat:

• Eskabideak eta dokumentazioaren aurkezpena:
    • Ikastetxean bertan maiatzaren 9tik 27ra arte, biak barne.
    • ONLINE eskabideak, maiatzaren 27ra arte.
  • Eskatzailearen espediente akademikoa edota  bestelako dokumentazioa, beharrezkoa bada: ekainaren 30era arte.
  • Behin-behineko zerrendak: uztailaren 8a.
  • Zerrendei erreklamazioak: uztailaren 12ra arte, barne.
  • Behin betiko zerrendak: uztailaren 14a.
  • Ohiko matrikulazio-aldia:
    • I. epea: uztailaren 15etik 19ra, biak barne.
    • II. epea: uztailaren 21a.
    • III. epea: uztailaren 26tik 27ra, biak barne.
  • Ezohiko  matrikulazio-aldia: uztailaren 28a eta 29a eta irailaren 1etik urriaren14era, biak barne.

Calendario para la admisión y matrícula en formación profesional curso 2022/2023:

El alumnado repetidor o promocionado a 2º curso realizará la matrícula del 13 de junio y al 1 de julio, ambos incluidos, en el horario de apertura de la secretaría del centro docente.

Resto de alumnado:

• Entrega de solicitudes y documentación:
    •         en persona, del 9 al 27 de mayo de 2022, ambos inclusive.
    •         ONLINE hasta el 27 de mayo.
  • Entrega del expediente académico o de otra documentación, si fuese necesario: hasta 30 de junio.
  • Listas provisionales de admitidos: 8 de julio
  • Reclamación a las listas: hasta el 12 de julio inclusive.
  • Listas definitivas: 14 de julio
  • Período ordinario:
    • Fase I: desde el 15 al 19 de julio, ambos inclusive.
    • Fase II: el 21 de julio.
    • Fase III: del 26 al 27 de julio, ambos inclusive.
  • Período extraordinario: 28 y 29 de julio y del 1 de septiembre al 14 de octubre, ambos inclusive

EGILEOR IBAIAREN AZTERKETA

Maiatzak 6an, Aguraingo Egileor ibaiaren uraren kalitatea aztertzera joan ginen batxilergo 2. mailako Lur eta Ingurumenaren Zientzietako ikasleak. Azterketa honekin bermatu nahi dugu Aguraingo uraren kalitatea eta gure ingurumenaren eta biodibertsitatearen segurtasuna. Ibaiko urak parametro egokien barruan egoteak, herri berdeago eta garbiago bat lortzeko gertuago gaudela esan nahi du.

Zeregin hau betetzeko, uraren kalitatean eragina duten parametro desberdinak aztertu genituen; hala nola, nitratoak, fosfatoak, bakterioen presentzia, gardentasuna, bioazniztasuna etab. Hauen kopuru maila jakiteko, prestaturiko pilula batzuk urarekin nahastu genituen eta lortutako kolorearen arabera faktore desberdinen presentzia ikusi ahal izan genuen.

Zenbait izaki bizidun aurkitu genituen eta aurkitutako hauek oso zorrotzak dira uraren kalitatearekin. Beraz, aztertutako parametroen balioak ikusita, Egileor ibaiaren egoera orokorrean onargarria dela esan daiteke.

Hala ere, oraindik asko dago egiteko eta guztion laguntza behar dugu Agurain herri jasangarriagoa bihurtzeko.

Artikulu osoa irakurtzeko, ibaiaren azterketa nola egiten den jakiteko:

Mostrando el intervalo 6 - 10 de 38 resultados.