Aurrematrikula. OLH (Oinarrizko Lanbide Heziketa)

2021-2022 Ikasturtea

Eskabideak eta egiaztagiriak aurkeztea:
  • 2021eko maiatzaren 31tik ekainaren 18ra, biak barne.

INFORMAZIOA:

OLH MATRIKULAZIOA (EU)

Prematrícula. FPB (Formación Profesional Básica)

Curso académico 2021-2022

Entrega de solicitudes y documentación acreditativa:

Del 31 de mayo al 18 de junio de 2021, ambos inclusive.

INFORMACIÓN:

OLH MATRIKULAZIOA (ES)

ONGI ETORRI ANITURRIRA!

AGENDA 2030

Bigarren Hezkuntzako gure ikasleek Agenda 2030 proiektuan proposatutako jarduera polit hou egin dute, garapen iraunkorrerako helburuekin konprometituz. Natura gure hezkuntza-ingurunean integratzeko lehen urratsak egiten ari gara. Ikasleek hainbat landare jarri dituzte institutuko patioko lorontzi batzuetan, haiek zaintzeko konpromisoa hartuz.

ZORIONAK NAHIA!!!

Nahia Seijas izan da aurtengo CAF-ELHUYAR SARIEN dibulgazio-artikulu orokorraren sariaren irabazlea,

Alferrik saiatzen gara natura giltzapetzen” izeneko artikuluarekin.

Epaimahaiaren arabera, Saijasek historiaren historia modu atsegin eta erakargarrian kontatzen du,

eta kazetaritzaren ikuspegitik, artikuluaren haria ondo josia dagoela azpimarratu du.

Seijasek, saria jaso duenean, giza eskubidetzat jo du garai hauetan zientzia-aurrerakuntzak ulertzeko,

jarraitzeko, parte hartzeko aukera izatea; kultura zientifikoaz gozatzea, azken batean.

Eta hezkuntzari ere erreparatu dio: “Biologia eta geologia oso modu abstraktuan ematen dira eskoletan.

Askotan ahaztu egiten dugu biologiak eta geologiak duten parte historikoa,

eta testuinguru edo interpretazio historiko hori gabe erakusten dira. Hori iraultzea izan da artikulua idazteko nire motibazioa;

espazioan eta denboran kokatu nahi izan ditut natur zientziak”.

Nahia Seijas Garzón, Dibulgazio-artikulu orokorraren sariaren irabazlea. Arg. Iñigo Ibañez/Elhuyar

Iturria: Elhuyar

LIBURU- TRUKEA

Apirilaren 23an

ZER : etxean ondo zainduta duzun liburu bat  ekarri eta horren truke beste bat eskuratuko duzu.

Trukatu ahal dituzun liburuak:

• Irakurtzeko liburuak (eleberriak, ipuinak, komikiak, olerki liburuak, antzerki liburuak...)

• Gogora zaitez egoera onean egon behar direla.

NOIZ :  APIRILAren 22 arte. Atsedenaldietan.

NON : Aniturriko Liburutegian

NORTZUK : ikastetxeko edozein kidea (ikasle, irakasle, beste langileak, gurasoak,...)

Mostrando el intervalo 11 - 15 de 32 resultados.