JESÚS OBRERO ETA MOLINUEVO L.Hko IKASTETXEETARA EGINDAKO BISITA

MAIATZAREN 17a. LGTBIfobiaren AURKAKO EGUNA

A post shared by Aniturri (@bhianiturri)

Lanbide Heziketako onartzeko eta matrikulatzeko egutegia (2022/2023 ikasturtea)

Ikastetxe berean maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen direnek ekainaren 13tik uztailaren 1era, biak barne, egin beharko dute matrikula, ikastetxeko idazkaritza irekita dagoen ordutegian.

Gainontzeko ikasleentzat:

• Eskabideak eta dokumentazioaren aurkezpena:
    • Ikastetxean bertan maiatzaren 9tik 27ra arte, biak barne.
    • ONLINE eskabideak, maiatzaren 27ra arte.
  • Eskatzailearen espediente akademikoa edota  bestelako dokumentazioa, beharrezkoa bada: ekainaren 30era arte.
  • Behin-behineko zerrendak: uztailaren 8a.
  • Zerrendei erreklamazioak: uztailaren 12ra arte, barne.
  • Behin betiko zerrendak: uztailaren 14a.
  • Ohiko matrikulazio-aldia:
    • I. epea: uztailaren 15etik 19ra, biak barne.
    • II. epea: uztailaren 21a.
    • III. epea: uztailaren 26tik 27ra, biak barne.
  • Ezohiko  matrikulazio-aldia: uztailaren 28a eta 29a eta irailaren 1etik urriaren14era, biak barne.

Calendario para la admisión y matrícula en formación profesional curso 2022/2023:

El alumnado repetidor o promocionado a 2º curso realizará la matrícula del 13 de junio y al 1 de julio, ambos incluidos, en el horario de apertura de la secretaría del centro docente.

Resto de alumnado:

• Entrega de solicitudes y documentación:
    •         en persona, del 9 al 27 de mayo de 2022, ambos inclusive.
    •         ONLINE hasta el 27 de mayo.
  • Entrega del expediente académico o de otra documentación, si fuese necesario: hasta 30 de junio.
  • Listas provisionales de admitidos: 8 de julio
  • Reclamación a las listas: hasta el 12 de julio inclusive.
  • Listas definitivas: 14 de julio
  • Período ordinario:
    • Fase I: desde el 15 al 19 de julio, ambos inclusive.
    • Fase II: el 21 de julio.
    • Fase III: del 26 al 27 de julio, ambos inclusive.
  • Período extraordinario: 28 y 29 de julio y del 1 de septiembre al 14 de octubre, ambos inclusive

EGILEOR IBAIAREN AZTERKETA

Maiatzak 6an, Aguraingo Egileor ibaiaren uraren kalitatea aztertzera joan ginen batxilergo 2. mailako Lur eta Ingurumenaren Zientzietako ikasleak. Azterketa honekin bermatu nahi dugu Aguraingo uraren kalitatea eta gure ingurumenaren eta biodibertsitatearen segurtasuna. Ibaiko urak parametro egokien barruan egoteak, herri berdeago eta garbiago bat lortzeko gertuago gaudela esan nahi du.

Zeregin hau betetzeko, uraren kalitatean eragina duten parametro desberdinak aztertu genituen; hala nola, nitratoak, fosfatoak, bakterioen presentzia, gardentasuna, bioazniztasuna etab. Hauen kopuru maila jakiteko, prestaturiko pilula batzuk urarekin nahastu genituen eta lortutako kolorearen arabera faktore desberdinen presentzia ikusi ahal izan genuen.

Zenbait izaki bizidun aurkitu genituen eta aurkitutako hauek oso zorrotzak dira uraren kalitatearekin. Beraz, aztertutako parametroen balioak ikusita, Egileor ibaiaren egoera orokorrean onargarria dela esan daiteke.

Hala ere, oraindik asko dago egiteko eta guztion laguntza behar dugu Agurain herri jasangarriagoa bihurtzeko.

Artikulu osoa irakurtzeko, ibaiaren azterketa nola egiten den jakiteko:

IZKI

1. DBH-ko ikasleak Izkiko parkera joan dira ,  Izkiko parke naturalean dagoen biodibertsitate oparoa eta bertako ekosistema ugariak: ibaiak, basoak, hezeguneak, harkaiztegiak...ezagutzera.

Ibilbide labur bat egin genuen , Izkiko amildegia ezagutuko eta  bertako landaretza ezagutzeko , animalia batzuk ere ikusi genituen, egun batean uhandrea , igela  eta halimotxea ikusi genuen. Gainera, paisaia paregabeaz gozatuko genuen.

El alumnado de 1º de ESO ha visitado el parque de Izki, para conocer la rica biodiversidad que alberga este Parque Natural  y su gran variedad de ecosistemas: ríos, bosque, humedales, roquedos…
Realizamos un pequeño recorrido y conocimos el barranco de Izki, y la flora del parque, tambien vimos algunos animales, un triton, una rana y un alimoche. Además, disfrutamos de un paisaje inigualable.