ELGOIBARREKO IMH BISITATZEN

Martxoaren 21ean gure batxilergo-teknologikoko ikasleak Elgoibarrera joan ziren IMH Campusa ezagutzeko eta han dauzkaten hainbat makina-erraminta aztertzera:
CNC tornoak eta fresadorak, 3D inpresorak (plastiko zein altzairuzko piezak ekoizten dituztenak), errobotak, metrologiarako tresnak,...
Asko gustatu zitzaien eta gainera amaieran Elgoibarreko Makina-erreminta Museoa ikusteko aukera ere izan zuten, benetan polita eta interesgarria dena.
Errepikatzeko gogrekin geratu ginen guztiok!

El 21 de marzo nuestras alumnas y alumnos de Bachillerato Tecnológico fueron a Elgoibar a visitar las instalaciones del IMH Campus, donde tuvieron ocasión de estudiar diferentes máquinas-herramienta:
tornos y fresadoras CNC, impresoras 3D (la mayoría estrusionan plástico, pero ¡las había también que estrusionan acero!), un brazo robot, instrumentos de metrología, etc.
La experiencia fue muy positiva y además tuvimos la suerte de poder visitar el Museo de la Máquina-Herramienta de Elgoibar, realmente muy bonito e interesante.
¡Nos quedamos con ganas de volver a realizar la visita!