IKASLEEN ONARPENA 2021-2022 IKASTURTERAKO /ADMISIÓN ALUMNADO PARA EL CURSO 2021-2022

AGINDUA, 2020ko abenduaren 15ekoa, Hezkuntzako sailburuarena, zeinaren bidez ezartzen baitira EAEko Hezkuntza Sailaren mendeko Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikastetxe publikoetan eta itunpeko ikastetxe pribatuetan 2021-2022 ikasturtean izena emateko eskabideak aurkezteko egutegi komuna eta onarpen-epea, bai eta ikastetxe horietan ikasleak onartzeko jarraibideak ere.

Egutegi komuna: eskabideak aurkeztea eta onartuak izateko epeak:

Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikastetxe publiko eta itunpekoetarako egutegi komun hau ezartzen da, eskabideak aurkezteari eta ikasleak onartzeari dagokienez:

a) Eskabideak eta egiaztagiriak aurkeztea: urtarrilaren 18tik 29ra bitartean.

b) Eskatzaileen zerrenda argitaratzea: otsailaren 16a.

c) Behin-behineko zerrendak argitaratzea: martxoaren 9a.

d) Behin-behineko zerrendei erreklamazioak egitea: martxoaren 16ra arte.

e) Eskabidean atzera egitea: martxoaren 16ra arte.

f) Behin betiko zerrendak argitaratzea: martxoaren 23a.

g) Lurralde-ordezkariek esleitutako plazen zerrendak argitaratzea: martxoaren 26a.

h) Behin betiko zerrendei gora jotzeko errekurtsoak jartzea: apirilaren 23ra arte.

i) Estatistika-datuen grabaketa: apirilaren 14tik 21era arte. Halaber, irailean, Hezkuntza Saileko estatistika-unitateek adierazten dieten epean baliozkotu beharko dituzte matrikularen behin betiko estatistika-datuak, aplikazio informatikoan.

j) Itxarote-zerrendaren iraunaldia: irailaren 17ra arte.

ORDEN de 15 de diciembre de 2020, del Consejero de Educación, por la que se establece el calendario común de presentación de solicitudes y plazos de admisión, y se aprueban las Instrucciones para la admisión de alumnos y alumnas para el curso académico 2021-2022, en Educación Infantil, Primaria y Secundaria Obligatoria, en centros públicos dependientes del Departamento de Educación y en centros privados concertados de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

En los centros públicos y concertados de Educación Infantil, Primaria y Secundaria Obligatoria se establece el siguiente calendario común de presentación de solicitudes y plazos del procedimiento de admisión de alumnos y alumnas:

a) Entrega de solicitudes y documentación acreditativa: del 18 al 29 de enero.

b) Publicación del listado de solicitantes: 16 de febrero.

c) Publicación de listas provisionales: 9 de marzo.

d) Reclamaciones a las listas provisionales: hasta el 16 de marzo.

f) Publicación de las listas definitivas: 23 de marzo.

g) Publicación de las listas de las plazas adjudicadas por los Delegados y las Delegadas Terri-toriales: 26 de marzo.

h) Recursos de alzada a las listas definitivas: hasta el 23 de abril.

i) Grabación de datos estadísticos: del 14 al 21 de abril. Asimismo, en el mes de septiembre, en el plazo que les comuniquen las Unidades de Estadística del Departamento de Educación, deberán validar en dicha aplicación informática los datos estadísticos definitivos de la matrícula.

j) Vigencia de la lista de espera: hasta el 17 de septiembre.

HONDAKINEN PREBENTZIORAKO EUROPAKO ASTEA (EWWR)

ANITURRIN ERE PARTE HARTZEN DUGU!

Hondakinen Prebentziorako Europako Astea (EWWR) Europako Batzordearen ekimen bat da, eta enpresek, administrazioek eta erakundeek hondakinak prebenitu eta birziklatzeko egiten dituzten jarduerak ezagutzera ematea du helburu.

Europa osoan ospatuko da 2020ko azaroaren 21tik 29ra. Informazio gehiago: https://ewwr.eu/

ZER EGIN DUGU?

DBH 4.mailako Biologia eta Geologiako ikasleek ikerketa esploratzaile bat burutu dugu, institutuan sortzen ditugun hondakinez kontziente izateko, batik bat atsedenaldian. Ikerketaren emaitzak poster zientifiko batean adierazi ditugu.

DBH 3. Mailako Plastikako ikasleek atsedenaldian sortzen den hondakinak murrizteko asmoz, bokata bilgarriak egin ditugu. Etxetik kamiseta, mantala… zaharren oihal berrerabili ditugu bokata bilgarria eskuz egiteko. Azkenik, bideotutorial bat egin dugu eta DBH 4. Mailako ingeleseko klaseetan bideoaren azpitituloak ezarri ditugu.

EUSKARAREN EGUNA

Abenduak 3an Euskararen Nazioarteko Eguna ospatu genuen Aniturrin. Ikasleek antolatutako 15 minutuko 15 jarduera burutu zituzten gelaz gela osasun neurri guztiak bermatuz azken lau orduetan. Ginkana honek bere saria izango du eta gela oso batentzat izango da. Ekimen hau ikasleengandik ikasleentzat egin dute eta antolakuntzan parte hartu duten ikasle guztiak zoriondu nahi ditugu oso egun polita pasa genuelako eta beren ekimena arrakasta bat izan zelako.

Aupa zuek!

Bestalde, Egunean Behin aplikazioaren bidez egindako lehiaketako irakasle eta ikasleak saritu genituen atsedenaldian.

Zorionak!

WORLD CAFE

Pasa den ostegunean, azaroak 19, urtero ospatu ohi den World Café hizketaldian parte hartu genuen. Aurtengo egoerak behartuta, 2020ko World Caféa Google Meet bitartez egin genuen telematikoki eta batxilergoko 1. mailako bi ikasle aritu ziren beraien geletan aurretik landutako ikuspuntu eta hausnarketen ordezkari.

Maialen Morazak eta Andrea Garciak, beste 4 ikastetxetako 8 ikaslerekin batera, ELOS proiektuak proposatutako hainbat galderari erantzun zieten, honela, ikasleek, ingelesez, euren kezka eta iritziak parteka zitzaten. Gaia, urtero bezala, Europako egungo egoera izan zen eta, honela, Europar dimentsio batetik jorratuta, gure ikasleek euren adineko beste ikasle batzuekin aritzeko aukera izan zuten eta, bai ongi pasa zutela gainera!

Ordu bat iraun zuen hizketaldi honetan landutako gaiak eta, besteak beste, Europako aniztasuna, errefuxiatuen egoera, ikasleen etorkizuna eta Eropar Batasuna izan zituzten hizpide.

Laburbilduz, eta beraien iritziak jasota, eurentzat interesgarria eta aberasgarria izan zen benetan, eta, gainera, atzerriko hizkuntza bat landu eta esperientzia berri bat bizitzeko aukera izan zuten! Zorionak!