WORLD CAFE

Pasa den ostegunean, azaroak 19, urtero ospatu ohi den World Café hizketaldian parte hartu genuen. Aurtengo egoerak behartuta, 2020ko World Caféa Google Meet bitartez egin genuen telematikoki eta batxilergoko 1. mailako bi ikasle aritu ziren beraien geletan aurretik landutako ikuspuntu eta hausnarketen ordezkari.

Maialen Morazak eta Andrea Garciak, beste 4 ikastetxetako 8 ikaslerekin batera, ELOS proiektuak proposatutako hainbat galderari erantzun zieten, honela, ikasleek, ingelesez, euren kezka eta iritziak parteka zitzaten. Gaia, urtero bezala, Europako egungo egoera izan zen eta, honela, Europar dimentsio batetik jorratuta, gure ikasleek euren adineko beste ikasle batzuekin aritzeko aukera izan zuten eta, bai ongi pasa zutela gainera!

Ordu bat iraun zuen hizketaldi honetan landutako gaiak eta, besteak beste, Europako aniztasuna, errefuxiatuen egoera, ikasleen etorkizuna eta Eropar Batasuna izan zituzten hizpide.

Laburbilduz, eta beraien iritziak jasota, eurentzat interesgarria eta aberasgarria izan zen benetan, eta, gainera, atzerriko hizkuntza bat landu eta esperientzia berri bat bizitzeko aukera izan zuten! Zorionak!

GAILU DIGITALAK ESKURATZEKO DIRULAGUNTZAK

AYUDAS ECONÓMICAS PARA LA ADQUISICIÓN DE DISPOSITIVOS DIGITALES

Eusko Jaurlaritzak gailu digitalak eskuratzeko dirulaguntzen deialdia atera berri du. Diru laguntza hau iaz beka jaso zutenek eta aurretik kontzeptu beragatik laguntza jaso ez zutenek bakarrik jaso dezakete.

Ikastetxean egitea nahi duzuenok urriaren 21etik 30arte pasatu beharko duzue dagokizuen inprimakia jasotzera. Horretarako, aldez aurretik idazkariarekin hitz ordua eskatu behar da.

ORDUTEGIA:8:30-14:00

El Gobierno Vasco ofrece ayudas económicas para la adquisición de dispositivos digitales. Esta subvención solo la pueden recibir quienes fueron becarios el año pasado y no hayan recibido anteriormente la ayuda por el mismo concepto.

Los que queráis hacer la solicitud en el instituto tendréis que pasar por el centro del 21 al 30 de octubre para recoger el impreso. Para ello, es necesario concertar cita con la secretaría del centro.

HORARIO: 8:30-14:00

EMAN IZENA EUSKARALDIAN!

16 URTE BAINO GEHIAGO BADITUZU IZENA EMAN ETA PARTE HARTU EUSKARALDIAN

AZAROAREN 20-TIK ABENDUAREN 4-RA AHOBIZI EDO BELARRIPREST IZAN ZAITEZKE!

ANITURRIK ENTITATE MODUAN PARTE HARTZEN DU ETA IKASTETXEAN LAU BARNE ARIGUNE IZANGO DIRA

ANIMATU ETA PARTE HARTU!

KLIKATU BERTAN IZENA EMATEKO!

COVID-AREN AURREAN INFORMAZIOA FAMILIENDAKO

INFORMACIÓN PARA LAS FAMILIAS FRENTE AL COVID

Klikatu testuan protokoloa irekitzeko /Clicar en el texto para abrir el protocolo

IKASTURTE HASIERA

COVID-19ri aurre egiteko neurri moduan, ikasturte hasiera eskalonatua izango da. Honako hauek izango dira maila bakoitzaren hasiera data eta ordua:

Irailaren 7an, 10:30ean: 1. eta 2. DBH

Irailaren 15ean, 8:30ean: 3 eta 4. DBH eta Batxilergoa.

Irailaren 14an, 8:30ean: OLH 2

Irailaren 16an, 8:30ean: OLH 1

Bestalde, ikasturteko ordutegia trinkoa izango da 08:30etik 14:30era eta ez da izango jantoki zerbitzurik

INICIO DEL CURSO

Como medida complementaria para hacer frente al COVID-, el inicio de curso será escalonado. Los días y horas de comienzo de cada curso se indican a continuación:

7 de Septiembre, a las 10:30: 1º y 2º de ESO

15 de Septiembre, a las 8:30: 3º eta 4º de la ESO y Bachillerato.

14 de Septiembre, a las 8:30: 2º FPB

16 de Septiembre, a las 8:30: 1º FPB

Por otro lado, el horario será continuo de 8:30 a 14:30 y no habrá servicio de comedor.